Nepremeškajte Valentínsku ZĽAVU -15% ešte dnes! Akcia platí na všetky produkty!

Reklamácia tovaru

Na Vašej spokojnosti nám záleží a svoju prácu sa snažíme robiť najlepšie ako vieme. 

Clare.sk Vám vždy dáva viac. V záujme, aby sme Vám reklamáciu čo najviac zjednodušili, nižšie nájdete ucelený postup v prípade reklamácie a zároveň prikladáme riešenia najčastejších reklamačných možností.

Expres reklamácia

Pokiaľ máte záujem o najrýchlejší spôsob reklamácie/ výmeny tovaru za iný, prosíme namiesto reklamácie si vytvorte novú objednávku a pôvodný tovar nám pošlite späť. Peniaze zaň Vám vrátime obratom na bankový účet. Je to najrýchlejší spôsob, ktorý Vám vrelo doporučujeme vzhľadom k Vašej spokojnosti.

Ak potrebujete tovar vymeniť alebo nám vrátiť, postup je naozaj jednoduchý:

  • Vyplňte reklamačný list, ktorý nájdete na druhej strane faktúry, ktorá bola priložená k objednávke.
  • Tovar spolu s reklamačným listom nám môžete vrátiť cez ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne pomocou štítka, ktorý nájdete v prílohe e-mailu o odoslaní tovaru. Táto forma vrátenia tovaru je hradená z našej strany. Štítok stačí nalepiť na zásielku a odovzdať ju na ktorej koľvek pobočke Zásielkovne. Zoznam nájdete na www.zasielkovna.sk/pobocky. Pokiaľ nemáte možnosť si štítok vytlačiť, stačí povedať na pobočke trasovacie číslo, ktoré je na štítku uvedené a obsluha Zásielkovne ho vytlačí.
  • V prípade zaslania tovaru štandardne poštou, je potrebné aby ste balík zaslali DOPORUČENE poštou na adresu uvedenú nižšie. Poštovné pri tejto možnosti hradíte Vy.
  • Po spracovaní reklamácie Vás budeme obratom informovať emailovou správou.

Adresa zaslania tovaru

Clare.sk, Kvetná 966/35, 90041 Rovinka, Slovensko

Výmena tovaru

Stáva sa, že tovar je objednaný v inej veľkosti, alebo objeme, aký potrebujete. Preto Vám zakúpený tovar radi vymeníme, za splnenia nasledovných podmienok:

  1. Zakúpený tovar Vám vymeníme nad rámec Zákona a to až do 30 dní od jeho zakúpenia, bez udania dóvodu.
  2. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebený a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
  3. Ak máme náhradný tovar na sklade, odosielame ho ihneď po spracovaní reklamácie. 
  4. Pokiaľ tovar na výmenu skladom nie je, je potrebné sa riadiť podľa uverejneného termínu dodania tovaru na našej webovej stránke pri danom produkte a danej veľkosti v čase spracovania reklamácie.
  5. Výmena môže prebehnúť iba kus za kus. Výmena môže prebehnúť v maximálnom počte 3x k predmetnému nákupu. To znamená, že zakúpený predmet je možné max 2 krát vymeniť. 

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy) 

  1. Za tovar vraciame štandartne peniaze do 2 týždňov od spracovania reklamácie.
  2. Peniaze vraciame výlučne na bankový účet kupujúceho. Nevraciame prostredníctvom poštovej poukážky.
  3. V prípade kombinovaných akcií ako 1 +1 ZDARMA, alebo 2+1 ZDARMA je pri vrátení tovaru potrebné vrátiť všetky kusy na ktoré sa vzťahuje kombinovaná zľava (akcia).

Podmienky reklamácie

  1. Ak posielate tovar poštou, prosíme neposielajte ho späť na dobierku. Peniaze Vám zašleme späť na Váš bankový účet po obdržaní tovaru. 
  2. Tovar preberáme iba nepoužitý, nenosený, čiastočne neminutý a vprípade, že má tovar nejaké pôvodné štítky, tak musia byť priložené.

Reklamačný list si môžete stiahnuť a vytlačiť aj kliknutím na nižšie priložený obrázok.

Platné od 1.1.2019